Виховувати- означає зберігати та примножувати в людині людське, будити добро та любов у юних серцях, давати свою любов і добро.
Виховання – процес залучення особистості до засвоєння загальнолюдських цінностей, створення сприятливих умов для реалізації нею свого природного потенціалу та творчого ставлення до життя, спрямований на утвердження суспільно значущих норм і правил поведінки особистості.
Виховна система школи - це не кількість проведених заходів, а спосіб життя колективу за певними законами, традиціями з чітко визначеною структурою прав та обов’язків.
БАТЬКИ ОЧІКУЮТЬ ВІД ШКОЛИ:
Якісної підготовки до подальшого продовження навчання;
Індивідуального, диференційованого підходу в організації навчально-виховного процесу;
Самореалізації особистості дитини;
Виховання любові, поваги, вдячності, шляхетності, толерантності
Створення умов для розвитку здібностей та талантів;
Сприятливого психологічного мікроклімату в учнівському середовищі;
Орієнтації підростаючого покоління на ведення здорового способу життя.
УЧНІ ОЧІКУЮТЬ ВІД ШКОЛИ:
Особистісно-орієнтовного підходу;
Використання новітніх технологій (мультимедійного обладнання);
Справедливого оцінювання;
Організацій змістовного дозвілля;
Прагнення визнання та відсутності стереотипного підходу;
Демократичного спілкування у системі «вчитель-учень».
ВЧИТЕЛІ ОЧІКУЮТЬ ВІД БАТЬКІВ:
1. Інформацію про:
здоров’я
членів родини
дім і середовище
звички
сімейні правила, встановлені для дитини
час, який батьки можуть виділити на відвідування школи
2. Допомоги в організації та проведенні позакласних виховних заходів. 3. Належного виховання дітей.
4. Активної співпраці у вирішенні шкільних проблем.
5. Дотримуватись статуту школи, внутрішнього шкільного розпорядку.
6. Фінансової підтримки.
МИ ОЧІКУЄМО, ЩО ВИПУСКНИК НАШОЇ ШКОЛИ БУДЕ:
всебічно розвиненою особистістю, здатною до соціальної активності;
вміти відстоювати власну життєву позицію;
шанобливо ставитись до історичної спадщини свого народу;
бережливо ставитись до природи, навколишнього середовища;
1. Сприяти формуванню громадянської свідомості та самосвідомості особистості учня.
2. Формувати правову культуру підростаючого покоління.
3. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів.
4. Сприяти фізичному та психічному здоров’ю учнівської молоді.
Виконання виховних завдань школи
у 2021-2022 навчальному році
Загальні виховні завдання школи
Спосіб виконання (конкретні завдання)
1. Сприяти формуванню громадянської свідомості та самосвідомості особистості учня.
1а.Виховувати патріотизм та національну гордість, шанобливе ставлення до батьків, сім`ї, родини.
1б.Формувати в учнів моральні поняття, переконання, потреби у самовдосконаленні й самовихованні,шанобливе ставлення до звичаїв та традицій українського народу.
1в.Формувати про екологічні позиції учнів.
2.Формувати правову культуру підростаючого покоління.
2б.Проводити превентивну роботу щодо правопорушень.
2в.Тісно співпрацювати з органами місцевого самоврядування, зокрема службою у справах дітей та службою у справах дітей при ЖРДА.
2г. Посилити спільну роботу сім’ї та школи у вихованні школярів
3. Розвивати інтелектуальні та творчі здібності школярів
3а. Створювати умови для реалізації інтересів та прагнень учнів, формувати потребу у пізнавальній активності та користуванні інформаційними технологіями.
3б. Розвивати читацькі інтереси учнів.
3в. Розвивати ініціативність, організаторські здібності учнівського активу школи.
4.Сприяти фізичному та психічному здоров’ю учнівської молоді.
4а.Орієнтувати школярів на ведення здорового способу життя, виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.