«Ми позбавляємо дітей майбутнього, якщо продовжуємо вчити сьогодні так, як вчили тому вчора» (Джон Дьюї).
Під таким гаслом 7 грудня 2017 року в Рава-Руській ЗОШ І-ІІІ ст. №2 відбувся семінар–практикум учителів математики м. Рава-Руська на тему «Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності», який підготувала та провела вчитель математики та інформатики Пушкар Надія Миронівна.
У теоретичній частині семінару було розглянуто ключові поняття «перевернутого класу», вказано на переваги такого методу навчання та необхідність змін у сучасній системі викладання математики. Пушкар Н.М. показала на прикладі предмету «Геометрія. 11 клас», як їй вдалося впровадити цю методику на своїх уроках.
Практична частина була надзвичайно продуктивною. Учителі з учнями 11 класу об’єдналися в групи під назвами «Взаємодія», «Робота руками» та «Робота on-line». Завданням першої команди було скласти карту знань з теми «Циліндр та конус», друга команда виготовляла з картону за готовими розгортками циліндр та конус, робила потрібні виміри та обчислення. Третя ж група працювала on-line: учні розглянули гору Говерлу як конус та знайшли відстань, яку потрібно пройти, щоб обійти гору по колу основи; віднайшли у мережі висоту колони та історію побудови Монумента Незалежності на Майдані у Києві, а також склали у середовищі Delphi програму, котра би проводила дані обрахунки автоматично.
Родзинкою зустрічі стала логічна пауза, яка заставила добре задуматися всіх присутніх над поставленим завданням. Але розв’язок все-таки було знайдено.
Півтори години пролетіли, наче мить. І вчителі, і учні завершили роботу в піднесеному настрої. На згадку про зустріч Пушкар Н.М. подарувала присутнім буклети-пам’ятки про методику впровадження «Перевернутого класу» в навчальний процес.
|